tisdag 27 januari 2009

tisdagen med karin

karin lärde kitty sitta,ligga o vänta

söta Karin fick middag o presenter av mig!
från butiken "Lilla Ella" doftljus (utan syntetiska ämnen) som gör att doften blir mild o inte stickande o för mkt av. "Fånga drömmen" heter doften, sen en tvål i samma. Underbar affär med fina o sköna produkter. Sen fick hon en disktrasa, Vänta :-) En miljövänlig som man tvättar i 95grader eller kokar upp hett vatten på plattan också. Nåt som alla borde använda o om man vill vara miljövänlig.
Blev tyvärr inget fotande idag direkt, hade några ideer men nu är ljuset borta. Är tvungen o skjussa pappa till skara om jag ska ha bilen i några dar, blev sura miner men det är så när man inte kan samma tider på dygnet. / E <3


3 kommentarer:

  1. böcker är ju det bästa som finns evelina! ;) och jag måste ju komma och hälsa på kitty nån dag :)

    SvaraRadera
  2. Åh härligt med snabb shopping, shopping överhuvudtaget är ju sååå kul!! =)

    Ja visst vad det lite annorlunda att ha en sån på Willys!! Men det va nått med Slager och V6 tror jag. Nån reklam va det i alla fall. haha.

    SvaraRadera
  3. Tänkte träna tidigt imorrn! Klockan 10!??? =) Ringer dig innan, hoppas jag inte väcker dig då.. =P

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.