söndag 4 januari 2009

En söndag!

Då är det mina vanliga söndagsrutiner.
* Jag lyxar till det med Multivitamin rengöringsmask (grön) från herbalife
* Tvättar av med vatten o ansiktsvatten
* Gör iordning ett aloe vera bad
* Tar på fuktighetsgivande mask (vit) Hjälper bra emot hudproblem t.ex acne så kan man sova med denna för den sjunker in i huden o hjälper till o tillföra fukt.
* När jag ligger i badet så skrubbar jag fosingarna, slappnar av , lyssnar på musik o bara är i några minuter sen är det shamponering fort o allt de där.
*SEN ÄR JAG MÄNNISKA, klar för en ny vecka ;-) Fast ikväll ska jag iväg o jobba natt, puh! / E <3

3 kommentarer:

  1. min lilla hälso drottning! nu kommer jag hem på tisdag. då vet du väl att det är hårdtränigen 2009 som börjar? puusss

    SvaraRadera
  2. Drag? är du galen? LÄTT ATT DET ÄR!!
    Vänta bara tills du fått se bilderna från nyår, sjukaste röjjet! :D

    SvaraRadera
  3. vad vacker bild evelina du e så söt puss o kram oscar

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.