lördag 3 januari 2009

Jag är på djupt vatten

En del har Kärlek , men det fattas något..
Andra har inte Kärlek o deppar ihop; Hela livet handlar inte om det.
Mig som exempel, Jag öser kärlek fast inte till mr right
Jag är rädd för kärlek, Jag älskar mina vänner, Jag älskar mig själv bättre nu,
Jag älskar att vara mig göra det jag vill.
Kärlek är våren, jag älskar våren.
Vi kvinnor behöver kärlek o bli älskade för att bli bekräftade, MEN
Jag lever med Min kärlek, på mitt sätt o jag överlever
Det jag inte förstår är att om detta är allt Vad fan vilket tråkigt liiiv missförstå mig rätt. Jag menar ska jag gå o göra detta hela mitt liv, tills dagen kommer då jag ligger inför döden.
Visst jag ska inte stressa men inget händer?!
Ordet trött säger mycket också
Jag är trött på att Sverige ska vara som USA
Trött är jag även på denna staden.
Min pappa är jag väldig trött på också.
Att pengar har så stor betydelse i allt; DET är jag trött på

men jag ska ha en fin solig dag på stan nu iaf / kraam E <3

1 kommentar:

  1. Ibland känner jag exakt likadant med en del av det du skriver, finns det inte något mer?? Och det med pengar!!!! Sjuuukt hur det styr ens liv, vad man kan/har möjlighet att göra och inte göra... Usch, vad skrämmande egentligen..

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.