torsdag 1 januari 2009

Nyår med grabbs!

Igår, vilken kväll må jag säga!
Det var trevligt borta hos Tommie, trevliga killar såklart även några skånepågar som funka lixsom ^^ Vi for mellan några fester tills den sista innan tolvslaget mest blev barnslig o ett litet tjafs helt plötsligt blev som hela jorden skulle gå under MEN. Jag mår bra efter gårdagen o 2 flaskor, tro det eller ej. Blev lagom berusad o trevligt folk framme vid torget, en gammal polis som vi snacka med; trevlig farbror hehe.
En nyårsafton som slutade med pussar o kramar av de goooa killgänget!
I morgon börjar nyårslöftet / fitness 2009 ;-)

1 kommentar:

  1. de är nog den 5:e jag hör som har bestämt sig för fitness 09 :D Lycka till, de kommer gå jättebra.

    Du har förresten fått en award av mig i min blogg :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.