måndag 5 januari 2009

snipp snapp slut

Så var denna arbetsnatten slut..
kl 20 30 -06 00 Det gick enormt fort alltså jag är chockad. Det var kul o komma "tillbaka" men det är så lite folk som jobbar nu när det är ledighet o allt. Hörde väldig kul på radion på natten, sjukt konstiga människor. "karlavagnen" riktig pensinärsvarning på mig Men sen prata de om prylar, som man personligen är beroende av. Och det ska väl inte vara så många förrän jag tänkte efter.
hum..
Mob - eftersom jag inte använder armbandsklocka o de vanliga
Diskmaskinen - Ja jag är beskväm o är en samlare när jag är själv hemma (A) haha.
Datan - En kul grej som man kan skriva på o till människor, lära känna nya om man så vill...
Tv - Jag tittar inte alls mycket på den, slötittar imellanåt.
Diskussionen i matsalen var Varför heter inte seriefigurerna samma på alla språk
Donald duck
Batman
Kalle anka
läderlappen
Visst det är ju så med språk Hur tråkigt skulle inte det vara om de lät samma på allt sånt.
Nu vet ni vad min natt handlat om, äntligen dags för att lägga sig till kojs! see you / E <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.