tisdag 20 januari 2009

Ja..

För det är Karins födelsedag Hurra hurra för diig!
21år.. mm, jag närmar mig också. Varje år desamma, åldersnojja och det känns som tiden rullar på och man inte hänger med. Tjejer har ju en tedens o planera framåt 5 år.
*Utbildning
*Bra jobb, bra lön
* Resa runt
*hus - ev. man o barn MEN vi lever inte förr, så jag kan nog stryka det.
Men innan 21 års dagen
Jag tänker att hur mycket ska jag hinna tills dess ? haha
* Träna o bli fitness
* Beställa utomlandsresa
* Få Kitty rumsren annars kan jag inte göra nåt av detta..
* Åka till Oslo
* Tatuera mig
*Fira födelsedagar (nej jag har inte glömt sanna) haha
Innan Juni, jag undrar jag; tidsoptimist som jag är. ÄH nu ska jag vila ögonen/ E <3

1 kommentar:

  1. haha bra att du inte glömt mig ;) jag vill träffa dig idag, men du svara inte när jag ringde. du kan väl höra av dig nuttis. puss

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.