torsdag 29 januari 2009

hörde på radion

Vad kollar du när du kommer hem till en kille? ( vad är viktigast )
Tjejerna svarade olika o typiskt oss.
-Fotoalbumet om han har jvar gamla kort på ex (självklart har man bilder så det är självförvållat om man kollar i albumet)
- Kylskåpet, om han äter färdig mat eller är "stjärnkock"
Det var typ de det flesta svara, bilder på ex o kök, mat osv

Hum Vad kollar jag..
- Svarar samma som min pappa faktiskt , pedant eller rörig människa. Man märker ju fort om han/ hon har iordning på sitt place, säger mycket om hur personen är.
- Köket kollar jag nog (nej inte anna skipper) tycker bara de är äckligt om de ligger pizzakartonger blandat med disk,findusfärdigrätter osv
- Sovrummet / vardagsrummet Kollar jag väggarna färger Men det är nog en skada jag har från media & estet, färger ljus haha
Jag vet en kille som hade kalle anka påslakan då höll jag på o DÖ. Det var avtändande. Lixsom 27år.
-Toaletten Den ska vara ren ingen snack om saken. Hatar hår, det ska vara borta o tandkrämsränder i handfatet JAG SPYR.
sen tvätt o kläder det har ju jag med hursom.
Kollar nog helheten, inte fotoalbum o sånt annars går man ju o tittar så man märker ju om det står fotografier eller liknande. Kanske "hon" & "han" på toan ;-D

2 kommentarer:

  1. Det jag kollar först och främst är hur ordningsam han är, maten han har i kyl och frys och som du säger, toan är viktig, rent och frächt ska det vara! =D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.