torsdag 15 januari 2009

oväntat besök

Kitty fick sällskap av cooper, en hanehund och det gick bra. Hon är ju van vid sina syskon som bråkar lite, först satt hon i mitt knä ( jag är överbeskyddad) hönsmamma. :-) Sedan vifta hon på svansen o ville ner.
Där ligger Kitty på rygg o han nosar o slickar; snyggt sätt o hälsa, så är det i hundvärlden. Nu gick hon ut med pappa Roger *hoppas hon bajsar o kissar* Nu har jag min lediga tid o ska iväg o träna.

Posetivt är att jag inte hinner äta när man har valp :-)
Frukosten: eko havregrynsgröt med havredryck o herbalife tropisksmak (kosttillskott) och te
mellanmål: shake o aleo vera jucie
Lunch( för sent pga att jag somna i soffan) Fisk med kornris o tomat
Mellanmål (blir nu på träningen) herbalife shake
Middag: Äggröra o wok
/ E<3

1 kommentar:

  1. HAHAHHA missbildade bröst hoppas jag verkligen inte att du har. Men visst är det svårt att hitta en passande bh'ar.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.