måndag 5 januari 2009

nyårslöftet!

IRRITEEERAAD!
Jag hade tänkt o börja nu med detta o verkligen komma igång. (behöver fixa dallret kan ju inte ens vinka till någon )
Jag tog det lugnt hos charlotte med kaffet o åkte sedan bort, tog trappan upp till friskis på 4 våningen NE då är det stängt pga trettondagsafton.
Kan dem inte skylta de där nere då, för sånna som jobbat natt o vill träna då!? ÅÅÅH
Jag gav inte upp för det utan åkte runt till alla gym, för jag hade bestämt detta, NE stängt det också. Irritationsmoment är denna kylan också, o tvungen o skrapa bilrutan också. Jag åkte med ett pyttelitet hål som jag såg igenom. Gick bra men i morses höll jag på o krocka så det var ingen bra ide.
*Ångrar mig om den där Åre resan
*om att åka skridskor o skidor
*att det är friskt o härligt att gå ute på vintern... VÅR O SOMMAR KOOM O STANNA!
Natti mina vänner / E <3

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.