torsdag 15 januari 2009

Nu vet jag

hur det känns o skaffa barn!
Japp jag har fått hem en liten tikvovve; Kitty blev namnet. Mm, detta är heltidsjobb med valp speciellt. Fick henne igår o kom hem hit vid 16 tiden och det gick bra o sådär med kiss o bajs. Hon åt inget bra heller men efter jag värmt havredryck o blanda i maten så smaska hon.
Sanna o charlotte kom också Då blev hon glad - ännu mera uppmärksamhet som hon älskade. Ett varmt välkommande helt enkelt.
Natten då : Mmm, Jag var helt slut hade sovit dåligt o orka inte blogga heller. Jag har en hage åt henne i mitt rum där tidningar, pläd o hennes bur är. Det gick bra men en orolig natt och det är inte så konstigt när hon inte känner oss eller nya hemmet o är van med sina syskon.
Denna torsdag: Idag då, vakna kl 5 efter hon gnydde o ville ut ifrån hagen. Och jag tänkte bara göra iordning maten , vilket jag tyckte jag gjorde fort Men då kissa hon inne Men fort ut o där bajsa hon då fick hon sin mat som hon inte åt av. Fick ett hundkex iaf för att hon bajsa. Dagen har gått åt till o torka kiss även bajs en gång efter frukosten.
Var hos farmor också o det gick bra med hennes Saga(katt) hon gömde sig.
När vi kom hem hit igen så somna vi båda i soffan. Kitty låg som en bebbe helt utstränkt över ben, mage o bröst på mig. Nutta <3>Tänkte passa på o träna en stund ikväll, får se hur det går med pappa. Hon skriker så fort jag går iväg. Kanske hörs sen, bara så ni vet så har jag fullt upp
/ E <3

4 kommentarer:

  1. ååh, jag vill träffa kitty :)

    SvaraRadera
  2. äntligen har jag kommit på hur man kommenterar på din blogg, har inte funkat förut därför har jag aldrig kommenterat ;) hehe men nu så :)

    SvaraRadera
  3. Grattis och lycka till med kitty!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.