onsdag 21 januari 2009

pling på dörrklockan

och jag brukar bara öppna dörren på dagarna
då det kan vara en vän eller släkting, MEN nu öppna jag o möttes av en kille i med portfölj o en tjej i min ålder med ett flygblad i handen. - Söt hund du har. (mm ge fan i henne tänkte jag)
- Tänkte informera dig om att det händer så många olyckor nu o hemska händelser o VI har tänkt på detta. Ta detta o läs..
" Allt lidande ÄR SNART SLUT" Tack jehovas vittne. Jag kan inte mycket om dem men jag har läst lite om deras sätt o tänka o det passar inte mig...
Puh! ska kolla nyckelhålet nästa gång!

1 kommentar:

  1. Jaa helt underbart skönt var det o komma iväg!
    Hehe, jaa dom där jehovas vittnen är ju helt..jaa...fucked up people..trust me I know! Olyckligtvis när jag var yngre var vi med i det.:/ Men mamma vakna till o insåg det var rena psyk-sekten! Hehe...kraam!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.