torsdag 8 januari 2009

ååh vad jag vill..


JAG VILL HA HENNE!
*5500kr - inte farligt?
*Man kan gå på hundskola - charlie ska börja en för valpar i mars (perfekt)
*Kan man gå ut o gå oftare!
*Hon kommer bli som min beebis o ha en egen hörna i mitt rum
*Å våran uteplats kan hon leka på när jag solar på sommaren.
*Jag har alltid någon o prata med
*Jag tar med henne när jag flyttar
hon är 50 % lahapso 25 % dvärgpudel och 25 % tibetansk spaniel.


*Pappas svar:

Ah söt men ettrig jävel
*Mmm visst
Vem kommer sköta det tror du?!
*Ja säkert
Du ser väl hur det gick med dina marsvin..
*Du får köpa en hund när du flyttat hemifrån o skaffat familj
(men tänk om jag inte skaffar familj, då blir jag ensaaam, snyyft)


Hur ska jag övertyga??

5 kommentarer:

  1. På din beskrivning låter det som om du inte fattar att en hund är en hund, det vill säga ngn som behöver en ledare, tycker du ska satsa på marsvinen igen med tanke på dina citat *Hon kommer bli som min beebis o ha en egen hörna i mitt rum

    SvaraRadera
  2. Sååååå söööööt! =)

    Har messat dig, men vet inte om du fått det! Ska vi fika eller nåt idag innan fyra, jag börjar jobba då. Från nu och dit är jag din om du vill! Haha! =D

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. ååååååhh vilken liten sötnos! hmm hur du kan övertyga?? köp den bara haha nejdå.. :) en vacker dag kommer du ha en hund!

    SvaraRadera
  4. Vadå världens sötaste hund!? även om jag inte var så stort fan av våran hund så älskar jag den där! sötaste ögonen ju!!!
    "och svar på dina kommentarer!, eve du rockar redan! Hehe var du sugen att ta kort i helgen asså? :)"

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.