lördag 28 februari 2009




Vintergatan gick på barnkanalen nyss, det var länge sedan jag såg den. Hade Nästan förträngt den serien som gick en sommar. Räddningspatrullen med Pärlan är ju en favorit, en Braa tecknat barnprogram, gamla disney I LOVE IT
Om jag skulle beskriva mig som en serie figur så är det Barpapa, eller vad säger du sanna? haha. När jag fråga mamma o pappa vad jag gilla för barnprogram när jag var liten så var det "Björnes Magasin" o jag tror inte jag var själv om det, eller vilka var/är era favoriter?
Solen är framme idag också så Kitty ska sova klart här på soffan o sen ska vi ut en sväng tänkte jag. Hade annars velat gå till Sirius där de har öppet hus o skulle behöva gå på stan , fixa en mob. Latheten har tagit ikapp mig, men om någon vill göra stan med mig så... ;-)
/ E



1 kommentar:

  1. haha, du är världens finaste barba! :D saknar diig

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.