söndag 15 februari 2009

tänker

När man väl tänker så tänker man, dagens citat!
Bra tips är att jag skriver en för-nack dels lista, t.ex om man ska flytta eller inte.
Plugga eller jobba.
Själv så skulle jag behöva ha en levande vädledare som jag skulle vilja fråga vad som blir bäst. Besutångest är vad jag är, hela jag. Att jag ska våga satsa, våga prova nytt, våga göra något med mitt hår t.ex och det gjorde jag för ett tag sen. Det kan jag säga att det var ett stooort steg. Jag tycker allt går så fort nu för tiden, när jag var liten så var det jättelångt mellan min födelsedag & Julafton. Efter födelsedagen sa jag " i julklapp önskar jag mig en..." Då kommer jag o tänka på veronica maggios låt "aldrig nöjd" den stämmer in på mig. Inte bara i kärlek utan i allt
Kan alltid få snyggare kropp, bättre hår, snällare, svära mindre, slarva mindre, mer ordningssinne osv. Sånt sitter nog i bakhuvudet från barndomen, jag hade allså en jättebra barndom allså men jag var alltid mulligast o fick höra det i många år. Dehär med uppmärksamhet har aldrig vart jag, har fått det av mina föräldrar o jag har väldig goda underbara vänner också. Påtal om det så är det alltid "Men Evelina va tycker du om han nu då" Jo jag har träffat din pojkvän i ca.. 2 ggr Ni är jättekära o gulliga , han gör dig lycklig o ni har kul ihop, Vad tycker jag? Allså jag är en social människa o jag tycker det är jobbigt om jag ska ge 100% o prata vara trevlig,bästis (give me five) o tycka han är underbar kille, svärmorsdröm o bla bla. Jag hatar ingen men man funkar inte med alla på det sättet som man önskar. NU FICK JAG DET SAGT! / Mina tankar för idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.