torsdag 26 februari 2009

en bra dag trots allt

Jag är så glad att jag har Linda här hemma iaf 1gång i månaden.
Jag hade lagat linssoppa (förbannat gott) sen koka jag kaffe till mig själv
& te till Linda sen tyckte jag att 1glas vin vore gott så de blev det också.
Sen kom singelpratet igång & nu ska jag till Oslo den 10mars se hur hon bor, lever, jobbar ska bli så skoj o äntligen få komma dit igen. Kanske träffa gamla arbetskamrater, tjejkompisar; synd att man inte hinner så mycket som man vill. / Här sitter sötisarna

3 kommentarer:

  1. lill vovven är ju bara sååå söt.
    Ja tiden räcker inte till, till allt man vill göra. Men hoppas du hinner med det mesta.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen störande, men vi får se kanske har facebook ngn bra förklaring. Söt hund=) Kraam

    SvaraRadera
  3. Tack, va kul att du gillar min blogg!
    Ska kolla runt lite på din med nu:)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.