onsdag 18 februari 2009

Drömmar

Ja , igår som ni vet så tänkte jag på beckfilmerna när jag gick ute i spåret
när det var så mörkt.
(Och sen skulle jag se wallander o äta mitt knäckebröd som jag baka på bovete!) ;-)
I alla fall så drömmde jag att jag spela in en beckfilm i stockholm, det handla om en internet man som gömde sig. Sen sa Peter haber till mig att åka dit med han assistenten (vet inte vad han heter) o då fick jag köra så skulle vi mötas där. Vi kom ut i ett trångt villaområde med smala vägar, utanför stockholm. Gick in i en lada som hade flera våningar o där inne var det incestmänniskor blandat med apdjur går inte förklara Gunvald o Beck var redan där inne. " Akta dig så du inte får någon smitta " Jo men de är ju lätt när de kommer emot mig o är ungefär 2 meter i höjd eller bredd. Vi gick i alla fall vidare till en äldre dam som bodde i närheten, utan något svar sedan åkte vi vidare till stationen sen vakna jag. haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.