söndag 15 februari 2009

Hälsotips (läsk)

Alla våra kära hälsokvinnor/män/doktorer och kloka människor har varnat starkt för den omtyckta coca colan, läsken o viktminskning om man Slutar dricka läsk.
Att läsk är farligt o frätande på kroppen stämmer.
Nu såg jag denna "läsk" som inte innehåller några tillsatser.
Jag tycker den här var riktigt okej, gott. Denna var citrus/fläder & innehåller zink, låter kanske inte låter läskande men jag tycker detta är ett bra val o ersätta istället för cola, fanta, sprite osv.

Priset låg ganska högt o jag köpte den på pressbyrån 25 kr. Någon gång ibland något gott ibland så är detta bra, mycket bättre. Tänk på din hälsa o vad kroppen får utsättas för. Finns i flera smaker o även fruktdrycker från chiquita 100% frukt. Gott på morgonen påväg till jobbet/skolan eller om man känner något sug. / E <3

1 kommentar:

  1. Den får man ju verkligen ta att testa! bra tips där ju, passar bra till mitt hälsoprojetkt =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.