söndag 1 februari 2009

söndag morgon

Åå ! Har precis ätit min frukost med havregrynsgröt med bär, äggröra & te framför tvn. Då är det NallePuh, jag älskade Nallepuh när jag var liten. Hade det även inspelat o tittade på de när det var en tråkig utedag. Och nu är det Pluto på tvn, de "gamla" tecknade barnserierna/filmerna är dem bästa tycker jag. Än de där datagjorda skiten, kan inte annat säga, som när de hade en sådan julkalender (kommer inte ihåg vilket år men ganska nyss)
Programmet för idag
- Är hur trött som helst men ska försöka pigga upp mig o ta en promenad med Kitty
- Ska träna senare förhoppningsvis, men är så mkt folk på söndagar
- En Middag med fisk tror jag det blir.
- Premiär för Beck filmerna ikväll kl 21
Sen är det måndag IGEN. Vad ska ni göra på en sön? / E <3

2 kommentarer:

  1. Ja, det är mysigt här faktiskt :) kan knappt vänta till sommaren bara! Jag jobbar just nu för Adecco, bemmaningsföretag. Men söker andra jobb just nu. Adecco är bara tillfälligt! Har du också jobbat i Oslo kanske?

    SvaraRadera
  2. Tecknad film är något av det bästa som finns! =P =)

    Krya på dig gumman, hoppas du är bättre idag!
    Kramar

    /Sanna G

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.