måndag 9 februari 2009

oj oj oj

Vad dagen har gått fort idag!
Vakna tidigt - så jag har Inte sovit bort dagen
Handlat hundmat & valpvitaminer -orka inte igår kväll..
Vart ute o gått med farmor en liten runda sen avsluta vi med en kopp apelsin Te med honung.
Hundtricket funkar - iof har jag pratat med 2 tanter o 3 flickor, söta är dem som frågar så artigt. Flickorna: " Hade den sådana öronen i från början när den var liten?" " Vad finns det för fler färger?" hum.. Vad svarar jag på den haha Jo men det finns i leksakshyllan till h inne på BR, rött,gult,rosa ;-)Känner mig lite halvtrött i ögonen o näsan rinner, men jag kurerar med aloe vera, shake o te.Hade tänkt att kitty skulle träffat Kitah idag men inte hört ifrån dom än, Fast tänkte städa o plocka lite. Nu ska jag "vila ögonen" / see you my dear

4 kommentarer:

  1. fast jag fotar bara för eget bruk om man kan säga så =) som en hobby lixom.. Men ja skulle vilja lära mej mer om de...
    Ja man behöver verkligen dagar då man inte gör nånting alls =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Och ja, den mascaran är faktiskt grym. Testa den! Pusssssss

    SvaraRadera
  3. Snygging där! =D

    Jobbade ju inte alls som jag hade tänkt mig idag.. buhu! Men jag ringer dig på onsdag så får vi hoppas vi hinner ses! =)

    KRAMAR

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.