söndag 8 februari 2009

Top model kanada

Allså hur ser brudarna ut eller?
mörka ringar under ögonen, ser undernärda ut, bleka, fult smink. Och när de ser "naturliga ut" så är det verkligen knarkvarning. Jag skulle iinte vilja fota sådana tjejer, det är snyggt med långa,slanka modell liknande Men de ska ju se sunt ut!
Vem som helst skulle kunna bli modell bara man har längden, sen går det banta eller äta upp sig med rätt mat. Ibland önskar jag att jag varit i alla fall 10cm längre, vilket inte gör mig till modell men ändå :-)
Jag trivs bäst bakom kameran, med kameran ^^ Har en del ideer nu så Nya modeller vore kul!
/ E <3

2 kommentarer:

  1. du får fota mig när jag kommer hem. fins bilder föresten. saknar dig!

    SvaraRadera
  2. mig får du gärna fota, fast när jag får längre hår! jag ser ut som..jag vet inte vad nu.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.