tisdag 24 februari 2009

Tisdag

för en gång skull har jag gjort i ordning mig med smink o fixat håret
Måste verkligen fixa några saker nu, puh, sista minuten som alltid. Jag o kitty har dragit ut på tiden denna morgon. Vi har sovit i omgångar o nu kom jag på att jag har skrivit upp tvätt tid, hej o hå.
Ska in till vägverket
banken
kanske en kaffe på stan eller hos farmor beror på om någon svarar
Vad ska ni göra idag? Sol idag o de gör mig på bättre humör & ser på barnkanalen , det är faktiskt glatt :-) / E <3

1 kommentar:

  1. Försökte kommentera igår, men det gick inte.. =/

    Försöker nu igen! =)
    Låter som du haft en mysig och skön helg! Jag har haft fullt upp med kalas och dop och göteborg sen hela söndagen. I fredags på intervjun gick det jättebra. Är en av fem så vi får se, ska få svar senast fredag! =)

    Allt bra annars? Ska vi ses imorrn kanske? På kvällen? Träna kanske!? =D
    Ska trimma kitah vid 15 imorrn, ska bli gött att få bort all päls! =)

    Hör av dig! Massa kramar! Till Kitty också! =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.