måndag 2 februari 2009

snart gäller det

I morgon ska jag tatuera mig då, ska bli spännande jag får gå dit upp sen när jag går promenad o höra hur hon ritat upp den. Jag kommer säkert bli nöjd i vilket fall, tyvärr är jag inte iform idag o inte igår söndag heller. Så ingen träning varken igår o tveksamt om det blir något idag..Hur fint vinter/vår väder som helst så en promenix med Kitty; ska bli gött senare.

Oprah såg jag på i morses & blev facinerad av en berättelse där en familj hade blivit mördad.
Mamman o Pappan hade vart gifta i 28år o hade två söner med bra betyg o uppväxt. Familjen blev mördad Förutom den älsta sonen o pappan. Pappan blev träffad i axeln däremot. Grannområdet trodde det gick en mördare lös, Men 7månader efter morden blev älsta sonen misstänkt o senare greps han för ha mördad sin mamma o bror. Han älskade sin familj över allt annat ( som han sa i interjuv ) men i high school blev det till hat. Avundsjuk på sin bror o hans kunskaper,betyg o hur umgivningen tyckte om honom som människa. Han hatade sin familj o ville se dom död. Enligt han nu; jag hade mycket i huvudet då o visste inte vad jag gjorde, visst att jag hade velat få det ogjort men jag kan inget göra åt det nu. Det har gått många dokumentärer på tvn också & Jag älskar det mer mer! / E <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.