måndag 2 februari 2009

ovädret i england

har förstört min o mormors tatueringstid i morgon!
- Ja det är sant, för Linda and Drew har vart i södra England hela förra veckan o skulle komma hem till denna veckan.Men nu är de fast o kan inte ens komma till London o därför inte hem till Sverige o tatuera mig haha :-) Mormor ska komma hit i morgon ändå så vi ska ha 11kaffe hos farmor ändå, sen blir det en runda på stan istället o sen får vi fixa en tid till nästa vecka.
Jag som var så laddad o Hatar o vänta när det gäller sånt här..

btw ser på design Thomas and Simon, jag o Sanna gjorde om här hemma hos mig o pappa igår. Riktigt mysigt o bättre enhet av rummet, samma i mitt rum. Vi borde starta ett team Designer Sanna and Evelina! Det är helt klart roligt, hade jag haft pengar så hade jag helt klart gjort om överallt. Drömmen är o ha ett hus o göra om ifrån grunden!
Frågan: Vilket land är vanligast med heltäckningsmatta?

1 kommentar:

  1. hej Evelina! Kollade in din blogg och hittade länken till sidan du gjort för Daniela! Jösses va fint, jag märker hur stark du är, sitter här och gråter när jag läser! Sköt om dig fina du! kramar Caroline Jonsson

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.