fredag 6 februari 2009

helgen kommer i rusande fart

Nu har torsdagen gått o jag är inne lite på fredags "morgonen" !
En cykeltur för mig o kitty till sanna på tordagskvällen, haha Men hon tyckte om det, bättre en bil tror jag. Hemma hos sanna satt Oscar o blogga för fullt, meningen var en filmkväll men börja o sluta med heta samtal i soffgruppen.
- Saker vi gjort på fyllan
- Detta led till sex prat
- fortsatte med naturkatastrof som forskarna kommit fram till OM 100 000 år framåt
- o kom fram till de andliga, spöken, livet o gud
- sluta med " Hur stort är universum, finns det liv på andra planeter?"
- återkom till de andliga
Sluta med att Oscar leta igenom hela lägenheten efter en liten åhlenspåse o jag o kitty cykla hem tillslut!
Vad tror ni om universum? Liv efter döden, eran tro? Kommer jorden gå under?

4 kommentarer:

  1. du vet vad jag tror :D haha

    SvaraRadera
  2. oj vilken blandning!

    Jag tror, iaf hoppas att vi kommer till en finare plats. himlen, paradiset you name it. Vägrar tro att vi ska ruttna bort i en grop.

    SvaraRadera
  3. ja, precis. Det är svårt att veta vad dom ska fråga! Det är jobb på butiken Bikbok :)

    SvaraRadera
  4. haha låter som en bra kväll. jag älskar massa roliga och intressanta konversationer. Spännande. Hm.. vet inte vad jag tror.. svårt att ta via en blogg oxå för den delen. Men hoppas absolut på att jorden iiinte ska gå under. =)

    Ja tacogratäng är såå gott, önskar jag kunde skicka över lite. Den blev nog god, den kallar på mig. JAg vill ha en liten bit nu, men ska ju träna så det är bara onödigt att bli tung i magen nu.. =)
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.