tisdag 17 februari 2009

För mycket skräck

Dagen har gått fort idag fast jag inte gjort nåt speciellt,städning, kaffemys med mormor på förmiddagen, sen tatto, sen middag, o handla guud va lång tid det tar ändå skyndar jag mig. Jag började sen med min knäckebröds deg som ska vara inne i 2,5 timma ungefär.
Då passa (istället för träning, fy)
Jag & kitty cykla till spåret för jag tänkte vi kunde gå där.
Tiden gick o klockan blev 21 innan vi begav oss ut på tur, kallt som bara den.
Belysningen är ju till kl 22 men snälla, vart ääär belysningen??
Jag gick inte i början utan "här borta ser bra ut" så gick jag in på en stig o såg bara de vita som var på grankvistarna sen börja jag tänka på beckfilmerna " det var en kvinna som var ute med sin hund runt 22 tiden igår kväll..." Ja ni förstår själva..Skogen är inte min grej alls , inte ens på dagen för då stöör jag mig på mygg,flugor o rötterna (iaf på sommaren)

Nu ska jag sätta mig vid tvn, zappa eller se film! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.