tisdag 17 februari 2009

Utmanad, ovanor

Jag ska skriva om mina 8 ovanor, blivit utmanad avhttp://gadh.blogg.se - susanna

1. Jag gör flera saker samtidigt som bara blir fel ibland, allså helt kaotiskt! släppa ut kitty, laga mat, gå på toa, sätta mig vid datan, ringa i telefon osv..
2. Jag skjuter upp saker jag ska göra o skyller på dåligt minne , vilket jag också har men ja :-P
3. Tar inte alltid med mig körkortet när jag kör (också dåligt minne ) ;-)
4. Jag sprider ut mina saker över hela lägenheten, kläder, smink, smycken, bh
5. Rapar rätt ut, o tänker mig inte för
6. Min beslutångest är enorm o de stör sig nog många på haha
7. Lätt irriterad det är en ovana som jag önska jag kunde ändra på
8 sista nu då, Jag pratar ofta väldig högt säger de flesta utan att jag tänker på det (släkt skadad)

Faan nu kommer mormor snart o lägenheten ser ut som fan, usch för o städa. Också en ovana mina svordomar, måste bättra mig..

2 kommentarer:

  1. Woho! Du såg att du var utmanad, tänkte skriva det till dig nu! =P Sköj att läsa dina ovanor! =D
    Jag vill se mormors tatoo sen!!!!!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. men de är ju kvinnligt att rapa ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.