tisdag 3 februari 2009

På stan


Skulle jag försöka hitta en BH o Trosor Ett måste!


MEN, varför ska det vara så svårt o hitta något som sitter snyggt o som är bekvämt!? Var i och för sig bara inne på Lindex, men det är ju inte så att man älskar o prova underkläder så man springer mellan olika butiker. Nej, jag måste hitta med en gång & sen trevlig personal som kan hjälpa en. Jag klaga det mesta under tiden jag gick mellan hyllorna och titta. Det ska vara så dyrt, krångligt o vara tjej. Någon som har något tips?
Föresten borde de göra om provrummen (inte bara lindex) men snälla , det är ju ångestvarning. Skulle faktiskt sälja mer tror jag, de är hemska!!
/ E <3>

2 kommentarer:

  1. jag håller med! urjobbigt att vara tjej ibland. hittar ja inte rätt direkt så blir jag grinig.

    SvaraRadera
  2. Jag var å kikade på hm idag och förvånande nog var det riktigt mycket snyggt där! Dock får man ju sköta sig själv, ingen stjärnservice där inte.. =P
    Men kolla! =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.