tisdag 10 februari 2009

alla hjärtans dag tips

från blondinbella..
SINGEL
-baka något gott med dina vänner - jag hatar o baka för jag är inte bra på det
- samla ihop dina vänner - haha men om alla vänner har pojkvänner då? o de som är singlar bor ca 30mil ifrån en? Alla är verkligen på varsitt håll...
- Laga mat tillsammans med dina föräldrar - iof är det de enda, men pappa o hans tjej är ju nykära. You know. Blir o supa ner sig , för det kan jag ^^
Jag gillar o träna, jag gillar o laga bra mat o äta popcorn. Ja bio, eller nja.
Vad ska man göra? / E <3

2 kommentarer:

  1. HAHA jag läste oxå hennes inlägg om det. Rolig tjej det där.
    Hoppas du gör nått roligt för din egen del på lördag (alla hjärtans dag).
    Många kramar.

    SvaraRadera
  2. ååååh... jag skulle gärna vara med dig på alla hjärtans dag snuttis!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.