torsdag 25 februari 2010

søta farmor

Nu känner jag mig bättre med mitt öra, men fortfarande värk imellanåt och halvdöv. Så bra och bra haha. Bara jag är frisk tills vi ÅKER TILL MAROCCO! wie, snart händer det. Och inte för att vara ego men jag behöver det, sol värme och semester!
Idag så ägnar jag tankar till min farmor, som jag vet sitter inne i sin soffa just nu, ser på OS och svordomarna öser o ekar i hela lägenheten. Hon älskar spel och dålig förlorare är förnamnet. Jag tycker om henne för det och ibland här 30mil längre bort så saknar jag att komma på besök, laga mat, fika, ta min morgonpromenad med kitty o kika förbi farmor på vägen, dricka en varm kopp och en frukt (oftast det jag vill ha) Mysigt, det saknar jag att ha släkt och familj i samma stad, som man kan besöka, bli bjuden till osv.
Men här sitter jag 30 mil och kan göra precis som jag vill, säger hälften vad jag gör och lever mitt liv precis som jag vill. I love that too.




avslutar med en gammal bild på mig från julen 2008, shit.. tur att jag förändrats.
Ett sent inlägg idag.. bättre sent än aldrig, vi hörs

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.