tisdag 23 februari 2010

Här hemma prövar vi oss fram med våran vän mixern, denna dagen blev det tropisksmak på herbalife pulver. Med mixade apelsiner och banan, enkelt och gott. Tycker att alla borde börja dagen med en shake, den är både god och mättande och med frukt i så blir det mera! prova.
Förövrigt så är mitt öra lite bättre, men vakna inatt av värk så då tog jag tabletten man ska ta med måltid men orka det kl 3 på natten. Och pencilinet på tom mage, herregud vilken förvirring. ANNARS : så snöar det, vilken överraskning , och jag var ute med lillan men det var inte så kall vind idag och det är uppskattat! Nog om väder och vind nu ska jag se på barnprogramm igår såg jag.
*barbapapa så gulliga och det de ljudet som är när dom förvandlas till nått.
*trasdockorna
*mamma mu och kråkan
*björnes magasin sa pappa att jag jag verkligen tkt om som liten. Vem gjorde inte det?
*sailormoon , jag älska det när jag var kanske 9-10år och uppåt
*pappas flicka - kommer ni ihåg den serien?
*bumbibjörnarna - så goa och jag kan tillochmed sjunga med i introt fortfarande
*räddningspatrullen. Gamla hedliga barnprogramm, tonårsprogramm, amen.

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.