onsdag 3 februari 2010

dagen började med snöstorm

och fortsatte med snöstorm, skulle det inte blåsa så hade det inte varit så kallt...

Jag har problem hur jag ska planera allt:
- Camilla erbjuder att jag ska följa med till marocko 2veckor 25mars-
- Mormor fyller 70år 24mars
- Sanna fyller 22år 7 mars
- Lise fyller 23år 9mars
Spara pengar är ett väldigt problem också.
Februari månad är lugn:
- karneval på barnhagen , det blir kul om man bara får tid att planera. (12feb)
- Alla hjärtans dag (döda mig tack)
- Tommie och storbesök av sverige 18-20feb
sedan skulle vi fått planlagt en inflyttningsfest sedan börjar mars månad puuuh!!

1 kommentar:

  1. Fullt upp ser jag! Visst är det svårt att hinna med allt man vill, i stort sätt en omöjlighet kan det kännas som ibland..
    Du löser det säkert!
    Saknar dig, vi måste försöka ses anart, hur vi nu ska hinna det.. =P
    Massa mysiga goskramar från mig till dig!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.