söndag 7 februari 2010

idag är en bättre dag

Såhär säger min vän Sanna von jansson om mig :

1. du har bra humor. jag skrattar alltid med dig. det finns ingen som jag kan skratta så lätt med som dig. det är aldrig några krystade skratt, utan det kommer alltid från hjärtat. du får mig att må bra och känna mig glad.
2. du är pålitilig. jag kan säga allt till dig utan att behöva vara orolig för att du ska säga det till någon annan. du är en av få människor jag kan säga ALLT till.. tror till och med att du kan va den enda!
3. du är omtänksam. bryr dig alltid om dina nära och kära och ser till att dom runt omkring dig mår bra. du har ett stort hjärta



Vet inte vad som var med mig igår, men först att linda åkte till gbg gjorde att jag kände mig ensam och det är det värsta jag vet. Alla de jag umgås med här i oslo var bortresta till dröback eller va det heter, sedan sverige, alla besökte sverige. När jag var ute med kitty så kom alla festklädda och med plingpåse, på fb stod det FEST överallt men lilla jag var hemma och tog ego bilder på mig själv... här är ett av dom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.