torsdag 18 februari 2010

irriterad och trött

Dagens ämne: städning, jag har städat ihjäl mig nästan jag är varm, trött, ont och dricker dåligt vatten. Dom på jobbet tror att jag städar jämt att jag är pedantisk men tro mig det är jag inte, även om jag gillar och ha Lite ordning.

Mina ärenden idag
Var inne på Hm -köpte hårfärg till linda
Var inne på clas ohlson - köpa dammsugar påsar (ne då idiotförklarar han mig "du måste veta namnet på den eller nr") Ja men jag har lixsom sagt det, det är promax 1800
Köpte istället : sopkvast och glödlampor, nu är jag trött i ryggen

Hade planerat en helg med Tommie, Robin, Sanna o Sandra, då är det som vanligt att den planen går skit. Även om jag säger ifrån 1månad i förväg så hjälper inte det, undra om jag ens kommer få ha gäster på mitt bröllop. Blir väl återbud då med whatever, shit happends. Ska ha kul med killarna i helgen (Linda natalia och kanske Lise)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.