onsdag 17 februari 2010

jao, djup eller inte, norsk eller svensk?

"du, sa det med norsk uttal" fick jag höra igår.. svenska med norsk klang, snyggt! vad vet jag? jag tycker inte min röst låter nåt vidare ändå. Förändringar skadar aldrig.
Sitter här med mitt morgonkaffe o min vardagliga dos av vitaminer och nyduschad innan jobbet och det känns faktiskt bra.
" Gud , sandra fyller jag seriöst 22år, inte 21, vafan hur gammla är vi egentligen" haha, det var länge sedan vi hade ett sånt samtal på skype jag och hon. Riktigt urspårad, allvarligt och så skriver pappa på msn "vart vill du att jag ligger begravad någonstanns, bara undrar? gonatt" Hallå är du full var mitt svar?
Vi kan ta det i morgon,okej.
"gonatt"
Jag är inte ensam och har säkert fått detta i arv att från ena stunden tänka lycka framtid - död och begravning ! Det är allt för morgonstunden, hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.