onsdag 24 februari 2010

letar, söker men ändå känns det inte rätt

Ja, som ni förstår har jag ju velat med utbildningar och jobb.
Jobbar ju som assistent nu och har jobbat på dagiset i 1år i april. Känns ju bra, men samtidigt är det inget system på någoting och det är som vi är en reservbarnhage. Sådana saker som ska ske automatiskt, det gör det inte.
SÖKT (tittat på)
en ny barnhage
hemtjänst
personligassistent
barn och ungdoms arbetare
UTBILDNINGAR
friskvård, hälsopedagog, coach, konsulent
socionom
är ju hundra namn kommer ihåg hälften.
Vad ska jag jobba med? Vad ska jag utbilda mig till? Varför är det så svårt o bestämma sig, fattar inte.. kan det inte bara komma till mig, på posten :-) hade varit bäst i mitt fall

2 kommentarer:

  1. visst är det svårt att bestämma sig! Det är ju ett ganska stort beslut också. Jag har också kikat på socionom, men det lutar nog mer åt socialpsykologi. Vilket är typ samma.. :) lycka till!

    SvaraRadera
  2. Åh, saknar dig!!

    Jag känner precis som du just nu, vad fan vill jag jobba med/ vad vill jag bli, egentligen? Känner mig lite vilsen..
    Men du vill vara kvar i norge eller? Längtar du inte hem lite? Flytta till Borås, ha ha ha!

    Vad fin bloggen har blivit gumman! =)

    Puss å stor kram!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.