fredag 26 februari 2010

en busschaufför en busscchauför

det är en man med gott humör!
-Ja vi har åkt buss idag, 20min för och handla i en "stor" ica butik. Den var ju större än en "vanlig i vårat slumm område. Jo du, det var lyx där, där fick man smakprov.


SMAKPROV ÄR GOTT
-Bland tomaterna , stod det fat med körbärstomater
-Vid frukten fanns det, melon, grapfrukt, blodapelsin
-Och i början fanns det vanilj gul apelsin.
-Vi åt så att : där fick vi vårat grönsaksintag för den dagen.


Väl hemma så kom energin
-Jag började med maten, kycklingen deg (ja jag vet, något norskt) men som blev väldigt gott. .Middagen: Lök, squash, olja och kyckling med wok.
*Sedan var det film, kaffe och after eight mmmm.
*Energin sluta inte där, hela köket blev skurat,städat och rent. Även mitt rum ser hyfsat ut, ja ni jag kan om jag vill. Tända ljus och samtal med min sandra, det behövdes. Det avslutar jag natten med, och en dagens bild på mig och mitt rufs!

Nattens på er! för det är fredag för det är fredag tra la la la la laaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.