fredag 26 februari 2010

en hög med bilder för fredagen

AVSLUTAR FREDAGEN MED MYS!
Kitty får stå för bilden och mina tända lyktor och ljus jag har överallt, det är så stämmningsfullt och avslappnande. På kvällen har jag Inte tränat för att påpeka det (fyy) men jag har hängt upp tvätt och tillochmed iordning. Lindas på högersida och mitt på den andra och alla svarta sockar i mitten. Alltid ett problem konstigt nog. Nu skulle jag tvätta en snabbtvätt men tar väldig lång tid..får ser hur ullet blir haha.
*Illamåendet efter "after eighten" har slutat, vilket känns bra jag har ju sköljt ner med mina tabletter, vatten och SHAKE gjord på RISMJÖLK. Min kvällsmat så att säga, har även pratat några goda ord med min pappa.
*Min farmor ringde igår "Är det något fel på din pappa?" - Ne vadå? "ne men han verkar så konstig och lugn, jag fråga om han var sjuk, nåt måste det vara. Han som är så högljud och gapar alltid" - NEE, jag vet inte sa jag han är väl som han alltid har vart. Farmor: "Ne men han kanske inte äter ordentligt, han sa att han inte äter lika mkt längre" Jag tyckte han verka konstig allså"
MEN farmor: Han kanske bara ville vara trevlig och lugn? haha.
(Pappa säger likadant till mig Faktiskt, när vi pratar i telefon)




Älskar ljus!

Lite shopping, lite vårfärger och grejer (träningssetet)


Sova gott på rosa, yes i do. I have try and it was a dream on roses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.