måndag 22 februari 2010

så kul menar jag

ja som ni ser är detta en bild på örat och vad beror det på?
Inte för att jag vill bli läkare på öron,näsa hals mottagningen: nej.
För att jag har varit hemma idag med fruktansvärt täppt näsa och snorat säkert 3kilo papper.
Sovit i omgångar som man brukar göra, så jag somna runt 13 vakna runt 14 och hade världens öronvärk. Öronvärk som inte går att beskriva, tillslut börja jag gråta och trodde jag skulle dö av värken. "Linda jag dör snart" - nejdå. "jooo jag har så ont och tårarna rann.
Jag traska ut, påväg till doktorn. Kom in dit och kom till väntrummet, klarade väl 20min men satt o grät. Gick sedan och fråga när jag skulle få komma in, och så börja jag gråta så fort jag började prata.. Fick smärtstillande och kom snart in till läkaren. Jättesnäll söt tjej med medlidande (är inte vanligt bland sånna ställen, tro mig)
Öronbetenelse har jag; allså öroninflammation. Känns ungefär som jag har något i örat och det är ju luft som sedan spricker o då kommer det vätska ut. Nu går jag o väntar in mitt friska jag.

btw: ska jag snart äta o proppa i mig medicin, är ju emot mediciner och skit och undviker alltid att ta värktablett. men men vad gör man emot denna jävla värk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.