lördag 6 februari 2010

en kitty dag

Här är min underbara tjej!
på helgen tar man igen allt som man missar på vardagarna för jag får så dåligt samvete.
Jag jobbar 7,5timma varje dag , och linda umgås med kitty på dagarna men när helgen kommer så är det hennes tid. Mys i sängen och hon är så go!





Först väckte hon mig och ville gå ut, så mellan 10-11 så var vi i sofienbergsparken som inte ligger så långt ifrån oss. Där fick hon springa av sig, hälsa på hundar en liten stund. Var inte så många idag på morgonen. Vitt och åter vitt blandat med gult haha..

här står lilla pluttan, så stor är hon hehe.
Ja.. annars funderar jag o göra som kitty gör just nu; ligger på kudden och sover så gott.
Har inget annat för mig, gud vilken rolig lördag och så posetiv jag är!

1 kommentar:

  1. Hej på dig.
    Kul du tittade in till mig.
    Har läst en del hos dig med.
    Härliga bilder har du måste jag erkänna.
    Vart var den konserten du visade bilder ifrån?

    Ha en fin kväll.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.