torsdag 25 februari 2010

inredning

Lite smått och gott ifrån butiken princessbutikken.no
Om någon vill kika!
tänk så roligt det skulle bli och diska med dom här handskarna. Catwalk i köket! yeah
tänker på sandra, ett par sjöholm handdukar ;-)söta

"alberta handdukar" heter dom, rätt snygga lite mer retro dom skulle jag vilja ha


plus dom ljusblo/turkos


Härliga handdukar till badrummet älskar färgen, den gör mig glad.



Eller köra på den romantiska stilen, rosor.


För min del är det tveksamt. Men det var ju sött.




Detta sengeset tänkte jag köpa in till mitt sovrum, vårigt och fint. Och i rosa!





Dom här hade jag velat ha när jag var liten, rosa med älvor på! så söta.
Fanns även i matchande sängset.
/ vi hörs senare

2 kommentarer:

  1. Vad läckert! Draperiet tror jag skulle falla Egoina i smaken även om hon inte är liten längre.. :D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.