måndag 1 februari 2010

förändring ja


Har alltid tyckt att denna bruden är het!
jag har lust att (som vanligt) göra något med mitt hår och jag tror att jag skulle vara snygg i denna färgen. De blond dassiga jag har nu är så tråkigt, just för att det inte är någon lyster i det.
Hela denna tjejen är ju snygg i stil, kläder, musik och jag diggar henne mer än syrran J.S
Ja vad tycker ni om denna färgen?
Ser ni mig i den, framför er? ;-D
nu behöver jag min sömn om jag ska se normal ut imorgon, tyvärr så värker min hals fruktansvärt och jag tänker klaga en stund till. Var inte iform i fredags heller när vi hade planläggningsdagen på jobbet, men jag som mer eller mindre är jobbnarkoman vill inte vara hemma och sjuk även om det skulle behövas.
Ha en bra start på måndagen, hejja 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.