tisdag 21 april 2015

Your own power




God kväll bloggen
Jag har njutit av eftermiddagssolen och när vi var ute och gick så lyssnade jag på Simone, som jag satt på sittning hos. Det var inriktning på mitt mediumskap och andlig utveckling. Hon är en inspirationskälla. Hon säger till mig att vi behöver sitta i våran egen kraft. Det får mig till att tänka att många ggr när vi blir eller känner oss ensamma det är då vi inte är det. Det jobbas med oss hela tiden, behind the scenes bakom kulisserna helt enkelt. Vi ska ta vara på den tiden. Det är inget straff att det blir som det blir. Utan om du tror på livet och har tillit så löser sig allt. Att söka efter svar och en mening med livet tar våran tankeenergi som vi kan spara till oss själva. Det har jag lärt mig denna veckan, dom har verkligen printat in tillit i våran hjärna på arthurfindlaycollage. Min lärare Lynn sa det till mig när vi gråtit en skvätt (ja jag vet jag är lite amerikansk) att "remember to Believe in yourself and remember passion and Power"

Jag kastar det vidare in i cybervärlden att den största källan vi har och den största kunskapsbanken vi har är oss själva. Våran livserfarenhet våran omgivning vårat arbete är oss, av någon anledning så kan vi ta fram det vi behöver i olika situationer: det finns INTE i någon bok eller faktabok utan i oss själva. Inspirationen finns i böcker människor omgivningar arbetsmiljöer relationer familj och släkt, det är mycket vi redan har i oss. Tro på oss själva våran kunskap vårat liv och bara gå vidare med livet utan att tänka, enbart tillit.

Så säger Simone att jag har healingförmågor och att det är min comfortzone men det är inte vad andevärlden vill att jag ska göra med min utveckling vilket jag förstår nu. Jag hade klienter igår och allt rullade på och jag hade tillit till att vara ett verktyg, det kändes som jag var redan healer. Något av min feedback också gjorde mig säker på det också, det är mer skrämmande med den andra biten. Att jag ska jobba med seanser, sittningar, och att lära ut- att undervisa...dom engelska orden skrämde mig men hon sa också att jag behöver inte tänka på det nu för jag har så mycket omkring mig som det är. ALLT faller på plats vid rätt tids punkt helt enkelt. Så är det för alla.

SO BELIEVE IN YOURSELF - LÅT ALDRIG NÅGON SÄGA TILL DIG ATT DU INTE KLARAR AV DET. LYSSNA ENBART PÅ DIG OCH DIN MAGKÄNSLA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.