fredag 3 april 2015

ja kommer med något positivt också

Månen tittade fram också, den var häftigare i verkligheten.
Nu är jag hemma i min säng. Jag är trött känner mig ensam o skulle behöva sova bort allting. Jag har en vän som ska in på rehablitering, en tuff sådan men det kommer gå bra. Det är många som sliter med sin hälsa o välmående o jag personligen tycker det är bra med proffisionell hhjälp. Det är ju en mening till att dom finns. Jag skulle också behöva pratamen känner att jag vill ge den tiden till annat, att självläka o också för att jag har svårt att tro på läkarvård. För.mig just nu gäller det att ha ledigt känner jag likadant så får jag kolla om jag kan sjukskriva mig. .. 
men än ger jag inte upp! Aldrig. Min vilja är stål. Först England. 

Tänkte Ge bloggen lite positiva bilder på vår moderjord.


Solen, vem påstår att solen är ett helvetespåhitt
För vem gillar solen? Alla, fast i olika doser.
Jag kan aldrig bestämma mig vad jag gillar bäst morgonsol eller kvällssol
Vad tycker ni o varför? 

Jag började kolla på norska paradise hotel i veckan hahaha men det är en charm att se det med någon. Jag o linda följde det sist ihop sen kolla jag själv när 
.2013? Med skåningen som vann. Ska se om det går att se den norska. Dom är helt puckade, seriöst...o ingen över 25 :-P 

Aja nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.