lördag 11 april 2015

godmorgon


Nu är vi påväg mot landvetter och London med ryanair. Så får vi se om
vi överlever resan, jag är ofta nojig över det eftersom bolaget är som det är
Om jag dör i flygkrasch så hoppas jag att kitty får vara med Dig Sanna eller Åsa, det sa jag till Vivvi igår med o jag ska kremeras o jag vill ha låten "jag trivs bäst i öppna landskap" det är det viktigaste. O inga blommor utan skänk pengar/gåva till välgörenhet/djurens rätt
Så då vet ni det haha. 

Förövrigt känner jag mig som ett kläckt ägg, jag är så trött. Jag har sovit
2, 5 timme typ o stressat hela morgonen, så min vecka i England kommer jag att sova känns det som nu. Jag har inte hunnit tänka så jag har inga förväntningar o försöker vara blank inför detta.... 
 Hoppas på fint väder ialllafall.

Ha en fin vecka sötingar som läser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.