måndag 6 april 2015

hur ska livet gå vidare

När ska mina böner höras?
När ska jag få drivet till att förändra min livssituation?
Hur ska det gå tillväga?

Det känns som jag flyger in o ut in the flow, ena stunden är det oh happy day andra stunden är det "hej jag vill gräva en grop"
Just nu ska jag sova igen två timmar kanske. Jag har drömt två nätter nu att jag fått ögonkontakt med mamma o ena gången var hon sur på mig andra gången var inatt så var hon bestämd med en snällare blick
Jag ska se om jag möter henne igen, jag som skulle bli glad av filmen,  känner mig ledsen istället. Det är som Sylvia säger : det är då du ska gå o lägga dog, sömn hjälper mycket.
Så så får det bli, sedan promenad igen med kitty. Hon ligger o snarkar nu så då ska jag sätta på avslappningsmusik o ta en siesta

Allt gott till er ute i världen
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.