söndag 26 april 2015

kungsbacka idag


Lite släkt och familjetid blev det idag, en söndag som denna, det är så trevligt men samtidigt tråkigt att man inte bor närmare. Iallafall så är det nog mer påtagligt för pappas sambo för tänk om min pappa bott två timmar bort. Familj vare sig det är vänner eller olika släktband som man räknar som familj så är det viktigt att hålla kontakt. 

Allt i lagom mängd för ibland behövs lite egentid och nu pratar jag för mig själv, det är min åsikt, så jag hade aldrig klarat 6-12 barn. 

Jag saknar Lynn som var våran lärare i London.  Hon sa så mycket fint och klokt hon hade så fina förklaringar, lugn o sansad. Det är en sådan kvinna du vill ha som svärmor. Det känns tomt nu när allt landat efter svenskveckan.  Jag känner mig lugnare i mitt huvud precis som att allt har släppt...någon som släppt ut luften ur madrassen. 

Vi får alla hitta vårat sätt att leva sunt o må bra i oss själva o med oss själva. 
Måndag snart o jag ska ha healingbehandlingar hela dagem det ska bli kul, många "nya" att träna på så jag blir varm i kläderna: TILLIT O KRAFTEN

"Det starkaste jag har, är min egen kraft" -Lynn- (låter bättre på engelska)
'Stanna kvar i din kraft Var bekväm i det o lita på den o att du kan'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.