onsdag 8 april 2015

du får bara en chans att göra det där lilla extra inför ett bemötande/träff



Detta gör mig levande, det värmer hjärta, boostar mitt sinne o välmående och gör mig stolt över mig själv : innerst inne. Jag har svårt att till mig komplimanger, det är en övning antar jag. Varför är det så svårt...Egentligen

idag har jag funderat på yrke, vad passar jag som, är jag inne på rätt spår, ska jag sadla om, ska jag ha massage/healing/spa som hobbyverksamhet. Bara allah vet. Haha.
Pappa var här o drack kaffe o sa "hoppas jag vinner på lotto ikväll så jag kan ge dig lite pengar så du kan hålla på o utbilda dig haha. Jag drog till med tv producent, projektledare, marknadsföring...inom medie o pr.

jaja den som lever får se...
pappa "hur ser du ut egentligen, går du ut såm där? Du har inte funderat på stt kamma dig? Du ser ut som en professor ifrån 1898. Det är ingen underdrift heller. Behöver köpa bättre shampoo o balsam det jag har nu får mitt hår att kännas som svinto o se så ut med.
Vilka ilandsproblem , jag ska jobba två nätter nu, ska bli kul!! Nattinatti ifrån mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.