söndag 5 april 2015

att leva

Att leva med ångest
Det är kvällsångest jag har. Kanske någon som förstår mig?
Jag har haft det sen...jag var 14... som mycket annan skit i hjärnan. Nu försöker jag att inte gå o spy av panik. Det är mitt sätt att lösa skiten. Det var länge sen. Dom tankarna kommer o går, är så.trött på det. This is me. And its real.

Jag har många delpersonligheter, tyvärr..
 Men en bra inkomst för terapeutee/psykologer haha
Jag kan hantera det men jag självläker hela tiden Tycker jag men jag sätter andra först. Som min mormor idag, jag var helt slut...

Varför har jag så jävla svårt o få någonting gjort med mitt liv?
Jag vill mycket
Min största rädsla är att bli gammal ensam.  Att jag får leva längst utan familj o vänner.
Mina förväntningar på mig själv är höga...

Jag har så mycket att vara tacksam för: tack! Tack världen o världens finaste själar


Jag är trött nu. Hoppas eran påsk varit bra.
Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.