tisdag 21 april 2015

home sweet home

Hej eller hello
Hur skriver jag svenska efter sju dagar i England ;-)
Vi kommer lätt in i språk faktiskt men var lite ironi med det hela men jag tror faktiskt jag skulle klara en engelska kurs. Faktiskt. Dom förklarar så bra om vi inte förstår
Ja det är så mycket jag har lärt mig o insett med denna veckan som varit. Det är otroligt hur givande det är. Det är väl vad vi gör det till också o hur bra inställning du har.
Jag åkte dit som ett blankt ark, lika bra
Lärt känna många härliga människor både levande o döda haha.
Jag köpte mig orakelkort, vägledning eller mer kanske en positiv dagskort om man känner sig i behov av det. Jag tyckte den var så fin
Ensamma kortet är mitt tisdags kort. Vad ser ni med det? Det första som poppar upp? Sen tolkar man utefter färger o vad magkänslan säger.
Jag är inte mer andlig än någon annan, det handlar om att ha hjärtat på rätta stället öppenhet sen öva öva öva
Låt aldrig någon säga att du inte kan eller klarar av något vare sig andligt eller ej.
Kram o Natti natti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.