måndag 27 april 2015

healing dag


Idag ska det tränas healing
Det är fullbokat idag vilket är jättekul.
Det som jag också tycker är bra är att det är gratis i den mån om att då får människor som är nyfikna kanske inte har råd, eller vet om det är "värt" att lägga pengar får möjlighet att testa. Det gör ju mig mer taggad med att visa den rätta sidan av healingen för tyvärr är det för mycket flum prat om det o har smutsats ner i media. Allt det andliga har det o jag tycker själv att jag har mycket kvar att lära men samtidigt en bra grund att stå på.

Healing o massage är samma på det sättet att det ökar cirkulationen i kroppen men en del blir varma o en del fryser o det kan vi ju känna igen om vi fått massage?
healingen är inget som ersätter vanlig sjukvård men kan påskynda läkningsprocessen o som jag säger om massage att spänningar släpper så släpps blockeringar i kroppen med healingen. Det är en naturlig utrensningprocess förkrppen o det är viktigt att dricka mycket vatten. Healingen går dit den behövs det är inget jag styr utan kroppen vet att nu kommer det "flöde" så då ger vi det dit det behövs. Kroppen är klok. Glöm ej att ni har en kropp o den talar till er lyssna på den. Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.